Seninle her gün bana yeni bir yıldır, gözlerinde bulurum mutluluğu sözlerinde yaşarım o anı dolu, dolu, benim için en güzel yılbaşıdır bana olan sevin bir tanem..

Seninle her gün bana yeni bir yıldır, gözlerinde bulurum mutluluğu sözlerinde yaşarım o anı dolu, dolu, benim için en güzel yılbaşıdır bana olan sevin bir tanem..

Seninle her gün bana yeni bir yıldır, gözlerinde bulurum mutluluğu sözlerinde yaşarım o anı dolu, dolu, benim için en güzel yılbaşıdır bana olan sevin bir tanem..: Seninle her gün bana yeni bir yıldır, gözlerinde bulurum mutluluğu sözlerinde yaşarım o anı dolu, dolu, benim için en güzel yılbaşıdır bana olan sevin bir tanem..

Leave a Reply

